Föregående
Nästa

Behöver du hjälp?

Är du en företagare som har svårt att få tiden att räcka till? Eller drömmer du om att starta ett företag?

Att anställa innebär ett stort ansvar och bra rekrytering kostar både tid och pengar. Genom att istället jobba med en virtuell assistent kan du spara både tid och pengar. Behöver du t ex hjälp att klara av din administration i företaget? Telefonpassning? Uppdatering av sociala medier? Uppdatering av hemsidan eller webbshopen? Presentationsmaterial? Bygga en hemsida eller en webbshop?

Anlita mig som din virtuella assistent så kan du ägna dig åt det du är bra på!

Vem är då jag?

Jag är en 46-åring som älskar att ha många bollar i luften. Jag har arbetat med administration i stort sett hela mitt yrkesverksamma liv. Bl a inom ABB i 10 år som sekreterare, med varumärkesformalia och som juristassistent. Jag har även arbetat inom domstolsväsendet i 11 år som handläggare och registrator. Jag har även erfarenhet av reception och växel. Stor kunskap inom IT. Jag driver även webbshopen Ruff & Stuff med produkter som jag tillverkar själv. Du kan läsa om mina kompetenser på sidan Om.

Jag arbetar online hemifrån och är platsoberoende. Vi sköter vår kontakt mellan dig och mig via telefon, sms, mail, skype eller det sätt som passar dig.